The Enchanted Christmas Cake
When a high-end chef comes to town to film a Christmas special, local baker Gwen agrees to help handsome TV producer Gavin prepare for the shoot in hopes of regaining her Christmas spirit, which she lost when her grandma Lottie passed last year.