West Memphis Three: An ID Murder Mystery
In 1993 police discover three eight-year-old boys murdered in a watery ditch in West Memphis, Arkansas. Investigators quickly suspect three teens they believe are Satanists. But outsiders claim there's no evidence connecting the teens to the crime.