Yuzuru Hanyu ICE STORY 2023 “GIFT” at Tokyo Dome
The first-ever solo ice show at Tokyo Dome, "GIFT,” is a story that self-portrays Yuzuru Hanyu's life and future on the ice.
The first-ever solo ice show at Tokyo Dome, "GIFT,” is a story that self-portrays Yuzuru Hanyu's life and future on the ice. This piece is produced by professional skater Yuzuru Hanyu, and directed by MIKIKO, who is known for using the latest technology stage production.