Infinite Storm
As an experienced climber ascends Mount Washington, she turns back before she reaches the summit as a huge blizzard approaches. However, on her way down, she encounters a stranded man and takes it upon herself to get them both down the mountain before nightfall arrives and they succumb to the elements.