The Postcard Killings
In The Postcard Killings, based on the James Patterson and Liza Marklund #1 New York Times bestselling novel, NY Detective Jacob Kanon’s (Jeffery Dean Morgan) world is destroyed when his daughter and son-in-law are brutally murdered in London.