Jerry Maguire
Tom Cruise is a sports agent who suddenly discovers his scruples and promptly loses his job. But with the help of one loyal colleague and one outrageous client, JERRY MAGUIRE learns that loving well is the best revenge. A sweetheart of a romantic comedy (Peter Travers, ROLLING STONE) co-starring Cuba Gooding, Jr., Renee Zellweger, Regina King and Bonnie Hunt.