Central Intelligence
One-time geek turned lethal CIA agent Bob Stone comes home for his high school reunion. Claiming to be on a top-secret case, he enlists the help of the former "big man on campus" Calvin Joyner, an accountant who misses his glory days.
Kevin Hart stars as Calvin, a mild-mannered accountant whose high school glory days are long behind him. Calvin’s mundane life takes an unexpectedly thrilling turn when he bumps into Bob, a formerly nerdy classmate who grew up to be a deadly CIA agent. Soon, Bob pulls Calvin into the high-stakes world of international espionage, where they must work together in order to save the world from a dangerous enemy.