Undercover: Caught on Tape
"Undercover: Caught on Tape" is a true crime series offering viewers a first-hand account of dangerous criminal investigations from those closest to the action, the undercover agents themselves. Each episode includes surveillance video and audio recordings from actual investigations to reveal the critical moments that could make or break a case?or an agent's life.