Panic Room
Trapped in their New York brownstone's panic room, a hidden chamber built as a sanctuary in the event of break-ins, newly divorced Meg Altman and her daughter, Sarah, play a deadly game of cat-and-mouse with three intruders during a brutal home invasion. But the room itself is the focal point because what the intruders really want is inside it.