Sex&Drugs&Rock&Roll
Sex&Drugs&Rock&Roll centers on a dysfunctional rock band reunited after 25 years. Starring Denis Leary and Elizabeth Gillies.
Sex&Drugs&Rock&Roll centers on an early 90’s band that was on the brink of becoming famous until they broke up the same day the album dropped. Many years later, a talented young singer shows up with a desire to be famous, an appreciation for the band’s only album, and a stack of cash big enough to bring the whole band back into the studio.