Transformers
From director Michael Bay and executive producer Steven Spielberg comes a thrilling battle between the heroic Autobots and the evil Decepticons. When their epic struggle comes to Earth, Sam Witwicky becomes mankind's last chance for survival.
From director Michael Bay and executive producer Steven Spielberg comes a thrilling battle between the heroic Autobots and the evil Decepticons. When their epic struggle comes to Earth, all that stands between the Decepticons and ultimate power is a clue held by young Sam Witwicky (Shia LaBeouf). Unaware that he is mankind’s last chance for survival, Sam and Bumblebee, his robot disguised as a car, are in a heart-pounding race against an enemy unlike anything anyone has seen before.