Backroad Truckers
Backroad Truckers follows competing crews of drivers “hotshotting” vital, time-sensitive cargo to locations across Canada’s remote interior. Conditions are unforgiving, rivalries are fierce, and deadlines are tight. The only way to get paid is to get the goods delivered…ON TIME.