Mamma Mia! The Movie
Set to the timeless music of super group ABBA, the story follows Donna, a strong, independent hotel owner on an idyllic Greek isle. But a storm of drama threatens to rain down on Donna’s paradise when three men from her past arrive for the wedding of her daughter — who invited the men because she suspects one of them might be her father.
Meryl Streep leads an all-star cast in this film adaptation of the beloved stage musical featuring the timeless lyrics and melodies of iconic super group ABBA. Streep portrays a strong, independent hotel owner on an idyllic Greek isle who is preparing to host her daughter's wedding. The guests include not only her oldest and dearest friends, but also three men from her past whom her daughter secretly invited because she suspects one might be her father! "Mamma Mia! The Movie" is a celebration of mothers and daughters, old friends and new family found.