Transformers: Age of Extinction
From Director Michael Bay and Executive Producer Steven Spielberg comes the best “Transformers” ever! With humanity facing extinction from a terrifying new threat, it's up to Optimus Prime and the Autobots to save the world. But now that our government has turned against them, they'll need a new team of allies, including inventor Cade Yeager (Mark Wahlberg) and the fearsome Dinobots!