Shut Eye
SHUT EYE takes a darkly comedic look at the world of Los Angeles storefront psychics and the organized crime syndicate that runs them. Former magician Charlie Haverford (Jeffrey Donovan) oversees a number of fortune telling parlors on behalf of his violent and domineering Romani kingpin boss, until a blow to the head jars him into a new mindset, making him question everything he has ever believed.