Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby
The fastest man on four wheels, Ricky Bobby is one of the greatest drivers in NASCAR history, but his turbo-charged lifestyle hits an unexpected speed bump when he's bested by flamboyant Euro-idiot Jean Girard and reduced to a fear-ridden wreck. Ricky must kick some serious asphalt if he's to get his career back on the track.
The fastest man on four wheels, Ricky Bobby (Will Ferrell) is one of the greatest drivers in NASCAR history. A big, hairy American winning machine, Ricky has everything a dimwitted daredevil could want, a luxurious mansion, a smokin' hot wife (Leslie Bibb) and all the fast food he can eat. But Ricky's turbo-charged lifestyle hits an unexpected speed bump when he's bested by flamboyant Euro-idiot Jean Girard (Sascha Baron Cohen) and reduced to a fear-ridden wreck. Losing his wife and job to best bud and fellow fool, Cal Naughton, Jr. (John C. Reilly), Ricky must kick some serious asphalt if he's to get his career back on the track, beat Girard and reclaim his fame and fortune. 'Cause as Ricky Bobby always says, IF YOU AIN'T FIRST, YOU'RE LAST!