Rachael Ray's Meals in Minutes
In this fresh take on the quick, easy, and yummy meals that made her a star, Rachael Ray welcomes viewers into her personal home kitchen and guides them through complete Meals in Minutes ranging from simple comfort food to more sophisticated fare for entertaining.