Bad Boys II
Miami narcotics detectives Mike Lowrey and Marcus Burnett track a ruthless drug lord determined to take control of the city's narcotics trade. Caught in the crossfire is Marcus' sister and Mike’s down-low girlfriend, Syd, an undercover DEA operative.
Miami narcotics detectives Mike Lowrey (Will Smith) and Marcus Burnett (Martin Lawrence) uncover a deadly conspiracy involving a ruthless drug lord determined to take control of the city's burgeoning narcotics trade. The assignment takes on further complications as Marcus' beautiful sister Syd (Gabrielle Union), an undercover DEA operative, gets caught in the crossfire, and romantic sparks start to fly between Mike and the lovely but now endangered agent.