Sonic the Hedgehog 2
After settling in Green Hills, Sonic is eager to prove himself as a true hero. His test comes when Dr. Robotnik returns with a new partner, Knuckles, in search for an emerald that has the power to destroy civilizations. Sonic teams up with his own sidekick, Tails, and embarks on a journey to find the emerald before it falls into the wrong hands.