Beautiful Wedding
Picking up where BEAUTIFUL DISASTER left off, Abby (Gardner) and Travis (Sprouse) wake up after a crazy night in Vegas confused, hungover, and - to their shock - married! Is this marriage their destiny, or just another disaster?