America's Most Wanted: John Walsh's Dirty Dozen
John Walsh and his son Callahan Walsh look back at the origin story of the groundbreaking true crime series "America's Most Wanted" and John personally walks viewers through his proudest and most influential captures of all time -- his dirty dozen.