Cheerleader Generation
Go, Fight, Win! Set in the high-stakes world of competitive cheerleading, two squads and their fierce, hardworking coaches; Lexington, Kentucky's Dunbar High School Coach Donna Martin and University of Mississippi Coach Ryan O'Connor, her daughter; compete to become national champions.