Trafficked with Mariana van Zeller
A look at the complex inner-workings of the global underworld, black and informal markets.
Award-winning journalist Mariana van Zeller investigates new emerging underworlds, including the trade in body parts, hired assassins, sextortion and the smuggling of people across the U.S.-Mexico border, to meet the players and learn the business.