Long Shot
Journalist Fred Flarsky unexpectedly reconnects with Charlotte Field -- his former baby sitter and childhood crush. When Charlotte makes a run for the presidency, she impulsively hires Fred as her speechwriter -- much to the dismay of her advisers.