The Devil Wears Prada 2: Red Carpet Live
Join Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt, Stanley Tucci, plus fashion and film's biggest stars as they arrive in New York's David Geffen Hall at Lincoln Center for the World Premiere Red Carpet of 20th Century Studios' "The Devil Wears Prada 2." One of entertainment's most glamorous nights of the year - stunning looks, unforgettable moments, all the excitement.