Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Still struggling with his curse as the devil’s bounty hunter, Johnny Blaze (Nicolas Cage) is hiding out in Europe when he is recruited by a secret sect of the church to save a boy from the devil. At first, Johnny is reluctant to embrace the Ghost Rider's power, but it is the only way to protect the boy and possibly rid himself of his curse forever.