Passengers
A spacecraft transporting thousands of people to a distant colony planet has a malfunction in one of its sleep chambers, resulting in a single passenger is awakened 90 years before anyone else. Faced with the prospect of growing old and dying alone, he eventually decides to wake up a second passenger, marking the beginning of what becomes a unique love story.