The Other Guys
Paper-pushing New York detectives Gamble, a hothead with an embarrassing past, and Hoitz, a mild-mannered forensic accountant, may have found their ticket out of desk duty after they stumble onto what could be the city's biggest crime in years.
Set in New York City, "The Other Guys" follows Detective Allen Gamble (Will Ferrell), a forensic accountant who's more interested in paperwork than hitting the streets, and Detective Terry Hoitz (Mark Wahlberg), a tough guy who has been stuck with Allen as his partner ever since an unfortunate run-in with Derek Jeter. Allen and Terry idolize the city's top cops, Danson and Highsmith (Dwayne Johnson and Samuel L. Jackson), but when an opportunity arises for the Other Guys to step up, things don't quite go as planned.