Action and Adventure, Thriller
Sook-hee is a woman with a tragic past who is recruited by the National Intelligence Service to undertake confidential and dangerous assignments. Initially skeptical, Sook-hee eventually finds her way into the program and onto a mission that will change her life forever.
Sook-hee is a trained assassin who takes revenge on the men who murdered her father. After losing consciousness, she awakes at the National Intelligence Service, who recruit her as an agent to undertake confidential missions. Initially refusing, Sook-hee eventually comes to see that it is her only method of escape — until she receives an assignment that will make her question everything.