What Happens Later
Ex-lovers Bill (David Duchovny), an eternal pessimist, and Willa (Meg Ryan), a magical thinker, get snowed in at an airport. Indefinitely delayed, they begin to wonder if their reunion is a coincidence or something more enchanted.