The Interview
Aaron Rapaport is the producer and brain behind “Skylark Tonight”, a celebrity-obsessed hit night time talk show hosted by the recklessly charming Dave Skylark. But when a casual run-in with an old college buddy leaves Aaron feeling unfulfilled, he ends up pursuing an interview for Dave with Kim Jong-Un, the mysterious and ruthless dictator of North Korea, leaving the pair in the crosshairs of a nuclear-armed psychopath and the CIA.