Kill Your Darlings
A murder in 1944 draws together the great poets of the beat generation: Allen Ginsberg, Jack Kerouac and William Burroughs. A true story of friendship, love and murder, KYD recounts the pivotal year that changed Allen Ginsberg's life forever and provided the spark for his creative revolution.