Ghost Rider
Years ago, motorcycle stunt rider Johnny Blaze made a deal with the devil to protect his loved ones. Now, the devil has come for his due. By day, Johnny is a die-hard stunt rider... by night, he becomes the Ghost Rider, a bounty hunter of rogue demons.