Vida
"Vida" is a half-hour drama series focusing on two Mexican-American sisters from the Eastside of Los Angeles who couldn't be more different or distanced from each other. Circumstances force them to return to their old neighborhood, where they are confronted by the past and surprising truth about their mother's identity.