The Beverly Hillbillies
Jim Varney, Cloris Leachman, Lily Tomlin and Dabney Coleman star in the riotous rags-to-riches story of America's favorite backwoods billionaires. It features hilarious cameos by Dolly Parton, Buddy Ebsen and Zsa Zsa Gabor. Instant oil baron Jed Clampett moves Granny and his kin from the Ozark hills to Beverly Hills. Though unsophisticated, the Clampetts are decent, hard-working, trusting people- in other words, perfect marks for the swindlers, social climbers and gold diggers who can't wait to welcome them! Even their Fawning bankers, Miss Hathaway and Mr. Drysdale, may not be able to keep the Clampett cash from disappearing into the Hills!