Unsellable Houses
Twin real estate consultants Leslie and Lyndsay help desperate homeowners sell their unlovable homes with impactful renovations.
Real estate consultants and twin sisters Leslie Davis and Lyndsay Lamb have a knack for helping desperate homeowners sell their lifeless homes. After visiting nearby comparables, the sisters make the necessary, impactful renovations that convert these unlovable houses into diamonds in the rough.