Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Joel (Jim Carrey) is stunned to discover that his girlfriend, Clementine (Kate Winslet), has had their tumultuous relationship erased from her mind. Out of desperation, he contacts the inventor of the process, Dr. Howard Mierzwiak (Tom Wilkinson), to get the same treatment. But as his memories of Clementine begin to fade, Joel suddenly realizes how much he still loves her.