The Help
In 1960s Mississippi, Southern society girl Skeeter turns her small town on its ear when she interviews the black women who have spent their lives taking care of prominent white families.
In 1960s Mississippi, Southern society girl Skeeter turns her small town on its ear when she interviews the black women who have spent their lives taking care of prominent white families. Only Aibileen, the housekeeper of Skeeter's best friend, will talk at first. But as the pair continue their collaboration, more women decide to come forward and, as Skeeter finds out, they have quite a lot to say.