Silver Linings Playbook
After spending eight months in a mental institution, Pat Solitano returns to his parents’ blue-collar home in Philadelphia, determined to get his life back on track. In a desperate bid to get back with his wife, Pat strikes an unusual deal with Tiffany (a woman working through issues of her own): partner with her for an upcoming dance competition and she’ll help him reconnect with his wife.