The Twilight Saga: New Moon
Bella's dream seems to have come true: to be with Edward forever! But on her 18th birthday, this dream ends abruptly when a small but bloody incident almost costs her her life. Edward has no choice: he must leave her. Forever. The loss nearly breaks Bella, and only her friendship with Jacob gives her the strength to go on.
Bella's dream seems to have come true: to be with Edward forever! But on her 18th birthday, this dream ends abruptly when a small but bloody incident almost costs her her life. Edward has no choice: he must leave her. Forever. The loss nearly breaks Bella, and only her friendship with Jacob gives her the strength to go on. Then Bella learns that Edward is in grave danger, and his fate lies in her hands.