Once Upon a Time in Venice
When Steve Ford's (Bruce Willis) beloved dog, Buddy, is stolen by local thugs, he makes a questionable alliance with their devious leader, Spyder (Jason Momoa) in order to set things straight and get Buddy back where he belongs.