Air Bud: Seventh Inning Fetch
When Andrea tries to join the baseball team, Buddy shows that he's got major league talent. But in the midst of their season a terrible discovery is made—Buddy's now-grown puppies have mysteriously begun to disappear from their new homes.
When Andrea tries to join the baseball team, Buddy joins in and shows that he's a natural with major league talent. But in the midst of their season a terrible discovery is made—Buddy's now-grown puppies have mysteriously begun to disappear from their new homes. It's up to Buddy to stop the dognappings and find his pups before it's too late.