Lincoln
Daniel Day-Lewis stars in this inspiring and revealing drama that focuses on Lincoln's tumultuous final four months in office as this visionary leader pursues a course of action to end the Civil war, unite a nation divided and abolish slavery.
From DreamWorks Pictures and legendary filmmaker Steven Spielberg comes an epic film that chronicles the untold story of the final four months of the man regarded as America’s greatest President. Featuring an all star ensemble cast led by Academy Award winner Daniel Day-Lewis in the title role, this movie explores Lincoln not just as the commander-in-chief of a country in chaos, but also as a man with moral courage and hope, a progressive thinker who challenged the status quo. Staring an all-star cast including Sally Field, Tommy Lee Jones and James Spader.