Boyhood
Filmed over 12 years, Boyhood is a groundbreaking story of growing up, as seen through the eyes of a child named Mason, who grows up onscreen before our eyes.
Filmed over 12 years with the same cast, Boyhood is a groundbreaking story of growing up, as seen through the eyes of a child named Mason, who grows up on screen before our eyes. Snapshots of adolescence from road trips and family dinners to birthdays and graduations and all the moments in-between become transcendent, both a nostalgic time capsule of the recent past and an ode to growing up and parenting.