Yoga Teacher Killer: The Kaitlin Armstrong Story
Based on the true events of a deadly love triangle that led authorities on an international manhunt. When pro-cyclist Moriah Wilson is found dead after a short-lived affair with fellow professional Colin Strickland, all signs point to Kaitlin Armstrong.