Pearl
The second part in Ti West's "X" trilogy reveals the violent origin story of Pearl (Mia Goth), a psychopathic farm girl with dreams of stardom. "Terrifically accomplished and horribly gripping, with...dashes of Psycho and The Wizard of Oz" (The Guardian).