Inferno
After waking up in a hospital room in Florence, Italy, with no memory of what has occurred for the last few days, Robert Langdon suddenly finds himself the target of a manhunt. With the help of Dr. Sienna Brooks and his knowledge of symbology, Langdon will try to escape whilst solving the most intricate riddle he's ever faced.