In Time
Justin Timberlake and Amanda Seyfried co-star in this sci-fi thriller set in a future world where aging stops at 25, and the only way for one man to stay alive is to steal more time.
Welcome to a world where time has become the ultimate currency. You stop aging at 25, but there's a catch: you're genetically-engineered to live only one more year, unless you can buy your way out of it. The rich "earn" decades at a time (remaining at age 25), becoming essentially immortal, while the rest beg, borrow or steal enough hours to make it through the day. When a man from the wrong side of the tracks is falsely accused of murder, he is forced to go on the run with a beautiful hostage. Living minute to minute, the duo's love becomes a powerful tool in their war against the system.