Disney Rewind Concert - Live From D23
Rewind the magic of VHS vibes with the ultimate throwback event highlighting the very best Disney and Pixar hits from the ’80s and ’90s! Broadway and animation stars flashback through a defining generation of Disney music, with show-stopping performances, rock-concert lighting, and larger-than-life animation. Go from “Zero to Hero” until you’re “I 2 I” with fan-favorites from A Goofy Movie, Hercules, Toy Story, The Little Mermaid, Newsies, Aladdin, Tarzan, The Lion King, Mulan, Pocahontas, The Disney Afternoon and more! Don’t miss this totally epic event starring Jared Dixon, Alyssa Fox, Arielle Jacobs, Josh Strickland, Raena White, Jim Cummings, Andrew Barth Feldman, Bret Iwan, Kevin Lima, Kaitlyn Robrock and Disney Legends Jodi Benson, Susan Egan and Bill Farmer — captured live on stage!