Casper
Casper na filmových plátnech! Přátelský duch Casper je jednou z nejoblíbenějších postaviček televizní historie a nyní má svůj vlastní rozpustilý film. Osamělá dcera parapsychologa se skamarádí s duchem, jenže jeho bratři nejsou ani zdaleka tak přátelští jako on. Tenhle film vás okouzlí skvělou zábavou a úžasnými speciálními efekty. Tak ať žijí duchové!